info@oranjegordijn.nl

Klachten

Op al onze rolgordijnen en jaloezieën op maat bieden wij 48 Maanden garantie, bij normaal gebruik.

Wij hechten veel waarde aan kwaliteit en service gerichtheid, wij willen dat u tevreden over ons bent. Daarom doen wij er alles aan om uw klacht naar tevredenheid af te handelen. Wij zien uw klacht als een uitdaging en aanleiding om onze communicatie te verbeteren.

Wanneer u niet tevreden bent over de verzending, de afhandeling van uw bestelling of de manier waarop wij u te woord hebben gestaan, dan kunt u over deze afhandeling een klacht indienen.

U kunt uw klacht indienen door een e-mail te sturen naar info@oranjegordijn.nl of schriftelijk een klacht versturen naar:

Oranje Gordijn
T.a.v. Klantenservice
Leyweg 595-G
2545 GH Den Haag

Wij brengen u binnen 14 dagen per e-mail op de hoogte wanneer wij de klacht in behandeling hebben genomen.

In onze algemene voorwaarden vindt u meer informatie over garantie.

Winkelwagen